noll koll

Hejsan alla! Har precis kommit ut till landet , burit upp massa möbler med morfar har jag gjort också. mormor är överlycklig att jag äntligen kommit eftersom vi inte träffats sen jag o emelie var i spanien. och nu är jag helt slut och har ont i huvudet.. skönt med laptopen här & inatt ska jag sova alldeles ensam i stora huset, de ska bli sååå skönt! mysa där ensam :) Har tyvärr inte ätit på hela dagen så nu måst jag gå och äta nått, vet inte vad ännu.. klockan är liksom snart 8 på kvällen.. morfar har köpt huuuur mkt godis som helst till mig så nu ska jag bli tjock!
Imorgon blir det sola o bada vid poolen hela dagen, håller på att tappa min fina färg från spanien.. usch

Puss så länge /johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad spelar de för roll, vi syns ju endå inte tillsammans i skolan.. finns säkert fler som har den. Tänker man så kan man ju inte köpa ngt.

Ska köpa den eller samma i svart. men har inte bestämmt mig än.

2008-09-29 @ 06:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0