inte långt kvar nu

hejsan :) Igår vaknade jag och gick ut på snabbpromenad istället för att springa, jag gick förbi eva & dom har gjort sjukt snyggt där hemma! efter det gick jag en omväg till coop och sen ännu en omväg hem från coop med ipoden med mig. efter det åkte jag till pappa och vi åkte och handlade massvis med mat & sen lagade vi mat och så åt jag där :) det var kul att träffa honom!
Efter det åkte jag hem till emelie och vi gjorde packlistor & kollade på fotbollen, det var mys

Idag vaknade jag vid 10 av åskan, jag vart livrädd och ropade på mamma, vi åt lite frukost och sen åkte vi iväg till jakobsberg och inhandlade lite smått till resan & så fick jag en ny kamera av mamma, en rosa :) så nu kan jag fota massvis i barcelona! woho. det var en mysig dag idag, vi åkte också förbi gammelmormors grav på vägen hem, den var inte riktigt klar ännu & stenen har inte kommit upp än men det var fint där ändå och vi föll någon tår sen åkte vi hem och nu lagar mamma jätte god mat! mumms , jag är såå hungrig! Efter maten ska vi hjälpas åt att packa lite och sen får jag se vad jag orkar hitta på. menmen , jag lägger upp lite bilder & sen nya bilder på naglarna efetrsom jag gjorde om dom för någon dag sen :) Puss hej!


Det vart vanlig fransk manikyr med pink denna gång.



vila ifrid <3


mamma gör någonting.. :)



kameran

Kommentarer
Postat av: therese

Ni åker snart :D shit vad kul ni kommer fååå! <3

2008-06-30 @ 14:27:38
Postat av: fanny

vems grav om man får undra?

2008-06-30 @ 21:58:43
URL: http://fjanty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0