Måndag




Har precis kommit hem från min & mormors dag! det var jätte mysigt idag.
Vi åkte vid halv 11 imorse till upplands-väsby där jag skulle köpa min bikini, Fick även en riktigt skön jacka av mormor, thank you!<3
Efter vi kommit tillbaka från väsby släppte hon av mig vid centrum i jakobsberg för jag var tvungen att springa och fixa lite saker.. Först sprang jag till handelsbanken där jag skulle beställa ett nytt bankomatkort till mig för mitt har tydligen blivit avmagnitiserat (?) Efter det gick jag vidare till stället där jag gör mina naglar , men hon var inte där så nu måste jag ringa till henne. Måte även ringa farmor och kolla om vi ska åka till landet imorgon :) det vore mysigt tycker jag!
NEJ nu måste jag ringa mina samtal , planera mina sista dagar innan barcelona, Det är mycket jag måste hinna göra innan vi åker, sen så tänkte jag städa till o rensa min garderob så att jag kan ta med mig kläder jag inte vill ha till Olivia på Fredag för då ska jag hem till henne, vi ska vara ensamna och göra massa skoj!
Pusssss




bikinin köpte jag på- newyorker & jackan på- salt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0