mysigt & trött

 

Igår (lördag) åkte jag och Emelie till Alexandra och käkade middag, det var hur gott som helst!
Efter det gick vi och hyrde en film- the ex, den var sådär.. Alexander & Milos kom förbi och tittade på filmen med oss också. jag och emelie var vakna till 5 på morgonen & vi visste inte om vi skulle dra till donken , vi var grymt nära på att åka dit & vara där tills dom öppnade men vi ångrade oss och somnade vid halv 6 istället / åkte till coopen och åt när vi vaknade, usch fy och blää på oss! men det var gott , mhihihi
Hela dagen gick vi runt o skämdes som två luffare men det var riktigt sköönt!

Vid nio riden fick jag Emelie & Tess nått ryck om att vi skulle ha picknick så vi åkte till coop och köpte lite smått och gott sen gick vi mot stigstorp men vi kom inte så långt , haha så vi satte oss på nått grus och mös, men direkt när vi satt oss kommer såklart regnet! men det var skoj :)

nu ligger jag hemma i min säng och ska sova , imorogon ska jag ställa klockan för första gången på sommarlovet! ojojoj.. mormor min kommer nämligen och hämtar mig vid 10, vi ska åka och shoppa lite, fixa lite saker och umgås innan jag ska åka, nu är det bara 9 DAGAR kvar! puss på det

bild, kvällens picknick!
nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0