yoghurt & rosa naglar!

Mamma ringde nyss & sa att de stannar på landet i natt också.. hmm , pengar lämnade hon på rummet också & dom ska jag nog spendera på nått gott tills ikväll.. eller? yes!

Idag vaknade jag av åskan.. suck! det blev ett helvette för mig & speciellt eftersom att jag var ensam hemma visste jag inte alls vad jag skulle göra, jag fick panik helt enkelt..
Då ringde mamma och sa att jag måste till skolan och hämta en sak som jag glömt där. jaha då var det bara att springa till skolan och nästan grinade av skräck, sen sprang jag till bussen & åkte till pappa, för hemma tänkte jag inte sitta ensam och vara rädd!
Vi käkade pizza & var i jakan för att byta tillbaka en sak. Det var mysigt :)

Nu sitter jag hemma och äter yoghurt & har precis målat naglarna ljusrosa!
tänkte åka till coop snart också.. medans jag väntar på att emelie ska komma hem!

Puss hej / johanna

 

Kommentarer
Postat av: Frida

saknar dig saknar dig saknar dig!! <3

2008-06-17 @ 23:33:39
URL: http://fridaengslatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0